Persoonlijke ontwikkeling

Meer halen uit de wijze waarop medewerkers omgaan met anderen leidt tot een verhoging van het rendement. Vaak leidt ‘een dag trainen’ niet tot het gewenste resultaat. De interne of externe klant centraal stellen is steeds belangrijker en dat wordt niet bereikt door uitsluitend aandacht te besteden aan de vaardigheden.

Door meten, sturen en begeleiden help ik medewerkers en leidinggevenden om ander gedrag te tonen, zich persoonlijk beter te voelen en daarmee uw klant centraal te zetten.

Hints en tips ontvangen ?

Bij het aangaan van een samenwerking is de eerste stap in de verbetering van het rendement het leren kennen van uw bedrijf, de bedrijfscultuur en de boodschap die uw bedrijf wenst uit te stralen. De missie en visie goed begrijpen is de basis om meer te halen uit uw medewerkers.

Daarna volgen we samen een proces om te werken aan de verbetering in de menselijke interactie. Mijn stappenplan resulteert in medewerkers die:

  • goed passen in de organisatie
  • zich prettig voelen in de functie
  • zich meer betrokken voelen
  • betere prestaties leveren
  • loyale relaties creĆ«ren

Het proces van persoonlijke ontwikkeling

Quick Scan

Een analyse van de interactie tussen uw medewerkers en uw relaties

 

Plan van Aanpak

Een praktijkgerichte beschrijving van de kansen en de methode

 

Begeleiding

Gezamenlijk de weg naar het eindresultaat bewandelen

 

Evaluatie

Terugkijken op behaalde resultaten en waarborgen van verbeteringen

 

Wijnen Business & Communicatie

Professioneel klantcontact als passie

Share This